پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261921
با حکم رهبر انقلاب «حسين دهقان» رئيس بنياد مستضعفان و «پرويز فتاح» رئيس ستاد اجرايي فرمان امام(ره) شدند
تاریخ انتشار : 1402/08/08 09:14:44
نمایش : 538
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حکمي رئيس بنياد مستضعفان و ستاد اجرايي فرمان امام(ره) را منصوب کردند.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي انتصاب آقاي پرويز فتاح به رياست ستاد اجرائي فرمان امام(ره)، حضرت آيت الله خامنه‌اي در حکمي آقاي حسين دهقان را به رياست بنياد مستضعفان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحيم
جناب آقاي حسين دهقان دام توفيقُه

با انتقال جناب آقاي فتاح به ستاد اجرائي فرمان امام و با تقدير و تشکر از مديريت مسئولانه و پرتلاش ايشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالي را که از سوابق برجسته‌اي در مديريت‌هاي کلان برخوردار مي‌باشيد، به رياست بنياد مستضعفان منصوب مي‌کنم.

مهمترين توصيه‌ي اينجانب توانمندسازي اقشار ضعيف، و به‌کار گرفتن اين امانت ملي براي آباداني و پيشرفت در مناطق محروم، و به‌کارگيري نيروهاي جوان و متخصص انقلابي و جهادي با رعايت بندهاي اقتصاد مقاومتي است، توفيقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

همچنين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حکمي آقاي سيد پرويز فتاح را به رياست ستاد اجرائي فرمان امام منصوب و از خدمات باارزش آقاي دکتر مخبر تشکر کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به‌شرح زير است:

جناب آقاي مهندس سيّد پرويز فتاح دام توفيقه، ستاد اجرائي فرمان امام در شمار نهادهاي پربهره براي کشور و از يادگارهاي بابرکت امام راحل رضوان الله عليه است. در سال‌هاي اخير با ابتکارها و تلاش‌هاي پرثمر جناب آقاي دکتر مخبر اين نهاد به جايگاه برجسته‌اي در خدمت‌رساني چندجانبه به کشور و رفع محروميت و سازندگي و سلامت دست يافت، اکنون با کناره‌گيري ايشان، رياست ستاد اجرائي را به جنابعالي که داراي تجربيات باارزشي در خدمت به محرومان در کميته‌ي امداد و بنياد مستضعفان مي‌باشيد، مي‌سپارم.

وظيفه‌ي اصلي اين ستاد، رفع محروميت‌هاي اقشار ضعيف و توانمندسازي آنان و رسيدگي به مناطق محروم است. برنامه‌ريزي براساس خطوط اصلي مذکور در پيوست اين حکم و پيگيري جدي کارها را از شما انتظار دارم، لازم مي‌دانم از خدمات باارزش جناب آقاي مخبر صميمانه تشکر کنم.

منبع: راه دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html